sammanfattning

Lovet hittills:
Var i Östhammar söndag till fredag förra veckan.
Jag Matilda och Maria bodde i en liiiiiten stuga. Verkligen liiiiiiten stuga. Den var inte värd priset de tog för den, men men vad kan vi göra. Det var ändå inte vi som betalade, haha!
Vi lagade mat och grejer själva! (Ja, tro det eller ej!)
Lägret var bra, snälla men ganska jobbiga ungar ibland. Men dom var ritkigt duktiga.
Följebåtarna krånglade en hel del, så det blev till att ro en hel del, men det var roligt, särskilt när Matilda gjorde det och ramlade omkull.
Hände inte så mycket annat. En kväll så spelades det minigolf oh käkades på restaurang med de andra ledarna, och en kväll hade vi ledarsegling (jag vann!). Annars såg dagarna likadana ut, upp och äta frukost, gå till klubbhuset, hålla seglingslektion med första gruppen, hem till stuga, luncha, tillbaka till klubbhuset och segla med andra gruppen, sen hem, äta middag och kolla på fil, god natt.
Ganska chill vecka.

Och igår var jag på bio och såg Robin Hood. Den var bra, men alldeles för lång, första gången jag varit nära på at somna på bio... Haha!

Nu ska jag städa vidare.


peace

Kommentera här: