nyttig och bra

Gick upp tidigt, tidigt för att vara lördag i alla fall, och befann mig på friskis&svettis klockan halv tolv. Tränade en timme med Juni, kändes troligt skönt, men det gick väldans trögt idag.
Efter det var det ju tänkt att vi skulle äta en våffellunch, men tiden räckte inte riktigt och vi var inte sugna så vi gick och käka sushi istället. Nyttigare och godare! Mikakus sushi hette stället, ett av Uppsalas bästa sushiställen tror jag!

Nu har jag städat mitt rum och varir på Ica Maxi och handlat eftersom jag ska laga mat ikväll. Lotta och pappa är borta på party hela kvällen.
Och det är Earth Hour också, jag är fan taggad. Sist det var det hade jag asmysigt med min familj hemma hos mor. Käka glass och spela sällskapsspel i skenet från stearinljus. Hur mysigt som helst.

Nu ska jag spela lite data, som den nörd jag är.



peace

Kommentera här: