SLAGET!

Dagen var awesome!
Få skrika och bete sig och vara målad blå i ansiktet, kul som fa-an!
Dock förlora vi men det var hederligt och schysst spel så det var jävligt kul ändå!
Applåder och bugningar till Rosendal-stackaren som bröt armbågen i fotbollsmatchen!

Efteråt svischa jag till gymmet med Juni och sprang lite på löpbandet.
Sedan chilla jag på VOX med min man för att sedan cykla hem med döda och trötta ben.

Benen värker efter allt hoppande, tränande och cyklande, händerna svider efetr allt klappande, och halsen rasslar efter allt hejande, buande och skrikande!

Jag är glad, även fast jag måste plugga digitalteknik... FUUUU!



från väsnter: Matilda, Amanda, Elin, Maria


sådär söt kunde man vara om man ville.


SLAGET!


coola kisar


snygg tjej!

 

 

 

 

peace

Kommentera här: