första advent

första advent är här, det är jul snart, det är snö och kallt och fint väder. Jag är lycklig!
Fick grym frukost av pappa i morse, lussebullar, pepparkakor och varmchoklad!

Efter dunderfrukosten åkte jag till stallet och red. Matilda var med och jag lärde henne lite små saker om hästen, haha! Sen så trampa hästen på mig och försökte tränga sig ut genom dörren när jag stod där. Då sa jag en massa fula ord och banka honom på näsan, då skämdes han, sötnosen.

Sen vare hem och duscha och fixa sig lite innan man skulle in till stan med pappa för att titta på fyrverkerierna med tema filmmusik, det var grymt!
Sen blev det sushi, fika och mer fysikplugg, great!
Inte alls taggad på prov imorn, men det ska nog gå bra, bara jag får G så är jag nöjd!








det var nice.

Nu ska jag försöka bli klar emd fysiken.



peace

Kommentera här: