här var det dåligt uppdaterat!

Haha, dålig tjej, eller lat tjej kanske.

Sen senast:
Var på Bosön i helgen på seglingskonferense. Det innehöll allt möjligt, tråkigt, roligt, knasigt, trevligt, otrevligt, sura miner och glada miner.
Sjukt bra mat dock! Det var bäst.

I måndags tränade jag på kvällskvisten med Emma. Det var nice.
Hade tänkt träna idag också, men träningsvärken sitter i fortfarande, särskilt över bålen, det gör ont att göra det mesta haha!
Men jag tar igen det genom att satsa hårt på jumpan i morgon!

Igår var jag på stan och shoppade. Hade fått världens cashflow efter att plötsligt fått alla seglingslöner, plus en liten bonus. 1000 spänn borta bara sådär. Köpte skor, väska, tofflor, present, kam, och lite annat smått.
Kom hem och hade pengaångest. Och så ångrade jag mig över skorna.
Så idag gick jag och lämnade tillbaka dom och gick på jakt efter andra.
Och det löna sig!
Hitta ett par andra, grymt snygga, för en hundring mindre!


<333333333

och så mina mysiga, awesome tofflor:


Så när jag kom hem idag hade jag lite mindre pengaångest, haha!
Har suttit och pluggat fysik också, i typ en timme!
Hade helt glömt bort att det är prov på ellära på måndag, har bara tänkt på slutprovet som är på väg, ja fy faaaaaaaan, vill inte!


Nu ska jag spela tv-spel!





peace

Kommentera här: