mystisdag

Vaknade i morse och blev fett glad när jag trodde det var torssdag, men sen kom jag på att det var tisdag, sadface.
Men var i skolan och hade produktion. Efter att ha gjort den tredje klossen lyckades jag och Amanda få till det rätt! Victory!
Efter skolan åkte jag hem och packade upp det mesta av alla mina grejer. Skulle läst fysik men det hanns inte med innan träningen.
Efter träningen mötte jag upp Martina och vi bussa hem till mig.
Väl hemma så titta vi på lite Vänner tills pappa kom och sa att det var mat.
Mums med lax, couscous, sås och god sallad.
Efter maten tvingade jag pappa göra sin goda varma choklad, och till det fick vi Marabou Vintervit som vi doppade i och åt, muuuums!

Nu har Martina åkt hem och jag sitter och tittar på när pappa spelar tv-spel, haha!
Fast nu ska jag ta över!





peace

Kommentera här: