nya färgen

Pallra mig igenom produktionen idag.
Min röst dog bort mer och mer för varje minut, nu vet jag knappt om den låter ens, haha!
Jävla hosta! Jävla sjuk!
Jag hatar att vara sjuk.
Man blir ju handikappad!
Inte träna, inte ut och göra saker osv.
Man mår som en manglad valross när man inte kan andas eller prata eller höra.
Känns som hela huvudet är fyllt med snor. Jag vet fett äckligt, men sant!

Men idag har jag i alla fall gått runt och kännt mig fett snygg, trots mitt äckliga snorade och hostande, i min nya färg!
Mmh, det känns så bra!
Efter skolan så var jag på stan med Matilda. Vi kolla kläder.
Jag hitta ett par jeans. Eller... ännu ett par jeansleggings.
Men jeansleggings är fett underskattade.
Dom är stretchiga, sitter sjukt bra, är mjuka och sköna för samma peng om inte billigare!
Varför ska man plåga sig med vanliga jeans som gör ont i midjan, krymper i tvätten, och är stumma så man inte kan röra sig?
Jag röstar för jeansleggings.
Fick ashet rumpa i dom, yeah!

Sen fika vi, och prata skit. Det vi göra bäst, äta och snacka. Sova är med där också, men det liksom gick inte riktigt för sig på ett fik...

Nu ska jag äta och plugga engelska. Sen ska jag däcka, är sjukt trött!



peace




i really do love my hair

Kommentera här: