snuff

Här var det dålig uppdatering!
Here comes the latest news:
GLOW imorgon, är taggad. Jag och gänget kommer röja!
Jag klarade mitt matteprov, happiness!
Det är höstlov snart, fyfan vad skönt, heja!
Matilda fyller år på måndag, surprise!


Men dagen idag var iallafall sjukt seg.
Skola 08.30 till 17.10.
Både matte och fysik på samma dag, efter varandra...
Men sen åkte jag hem med Martina.
Hon plockade mina ögonbryn samtidigt som vi kollade på Cougar Town. Den serien är totaly awesome.
Sen åkte hon hem och jag vilade lite. Men sen skrev jag klart min fysik labrapport, skönt!




Dagens låt: Slipknot – Snuff

Bury all your secrets in my skin
Come away with innocence and leave me with my sins
/
Ooh, my smile was taken long ago
If I can change I hope I never know
/
I couldn't face a life without your lights
But all of that was ripped apart when you refused to fight




peace

Kommentera här: