hösten är verkligen här.

På kvällarna, runt tio, när jag går ut med hundarna så drar jag fan på mig vinterjackan för det är så jävla kallt!
Men det är mysigt som fan!
Idag var det fysiklab och produktion.
Min fina vän Amanda hade glömt att det var fysik lab, fick i ett sms: Fan fan fan! Jag har helt glömt bort att vi har fysik lab!! Har inte skjuts till en tidigare buss! Fuck madda fakka!
Jag tror att det förgyllde min morgon lite, inte att hon missa labben, utan att hon är så söt som hon är, haha!

Efter skolan åkte jag hem direkt, laga lite mat, och söla framför tvn. Hade tänkt ta mig an en engelska uppgift.
Sitter och lyssnar på musik med mina nya fina högtalare jag köpte igår, I like!

På torsdag verkar det som att det blir övernattning med USS-seglarna, nice! Ledig på fredag, behövligt!
Nu ska jag skriva engelska!


peace

Kommentera här: