i miss you so much it hurts

Har varit dålig på att blogga. Har varit uppe i Sälen hela helgen.
Kunde iofs mobilbloggat, men orken och komihågen ville inte med sig.
Så nu är jag hemma i Uppsala igen. Det känns konstigt att vara hemma.
Känner mig lite lost, och känns väldigt tomt.
Oskar åkte till USA i lördags, it sucks, it hurts. Saknar honom så det gör ont.
Men det är ju bara en månad kvar tills vi får träffas igen...
Men ska se till att det händer massa saker fram tills dess, så tiden går fort, borde inte vara så svårt!

Tagga alperna den 15e! Ska bli så jäkla kul! Det är ett jäkla gnäll om att det inte är nån snö osv osv, men jag tror det blir fett bra ändå! Har alltid velat åka till alperna!
Det blir Val Thorens för att vara mer exakt.
Med bl.a Louisen. Ska bli mysigt som fan. Världens längsta bussresa dock...

Sitter nu i skolan och gör... ingenting, alla andra har matte.
Väntar på att få gå på programmering och sen få åka hem.
Är fett trött eftersom jag varit vaken sen kvart i fem i morse.
Vaknade till då för att gå på toa, och då skrev Oskar, och jag kunde bara inte skita i det.
Är så avundsjuk på honom. Han kommer vara brun och fin när han kommer hem.
Han har fem veckors semster med skolan, vem bangar på det liksom?
Han har iaf lovat mig nån liten present, hihi!

Nu ska jag ta en powernap!

Kommentera här: