jamen hejsan

Så var man hemma i Svergie och har knegat sig igenom några skoldagar.
Jag saknar alperna. Vill dit igen, det var så underbart!
Skidor, fint vöder, solande, öl, party, god mat (ibland...), fint folk och allt det där som gör en resa helt oförglömlig!
Har dock inte hittat min kamerasladd än, men när jag gör det kommer det lite bilder, men mest på fb.
Snor dock från vänners album nu så får ni se lite grann i alla fall!


Tagen av Henrik från deras balkong lite högre upp än min, Louise och Matildas.
Citerar kommentar "det här vaknade vi till varje morgon vecka 16. Vad vaknade du till?"


Tagen av Patrick med sitt fisheye.
Chill på balkongen efter en skön dag i solen och snön!


Också tagen av Patrick i backen
Så såg det ut, tja, hela tiden!


Notera att vi alltid hade fantastisk utsikt!




det får duga, nu ska jag sova och tagga till inför säsongens första segling imorgon!

TTYL

Kommentera här: