massa dagar

Lägger upp lite missade dagar, jag har ju varit så seg, ligger efter...

dag 18. en låt som får mig att gråta.
Den är lite svår, det beror på mitt humör.
Utan dina andetag - Kent
Snuff - Slipknot
Berätta hur du gör - Lars Winnerbäck
Set fire to the third bar - Snowpatrol

Några av dom låtar som träffar mig rakt i hjärtat.


dag 19. det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.
Hihihi, jag älskar alla mina spela.
Men min absoluta favort är Sly Racoon.
Finns tre spel, bara till PS, jag har alla på PS2 och har spelat om alla spel typ tre gånger.
Annars tycker jag alla Assassins Creed är fantastiska, och alla fantasy spela...
Alla spel i princip! Allt förutom sport spel, BLÄ!


dag 20.
innehållet i min väska.
Har aldrig samma väska.
Men jag har alltid med mig hörlurar, mobil, ipod, plånbok och lypsyl!
So intresting! 


dag 21. min favoritplats.
Oj...
Älskar fjällen, älskar Egypten, älskar hemma, älskar borta, älskar Estland, älskar...
Jag vet inte!
home is whenever i'm with you


dag 22.
något jag förut hatade men lärt mig att älska.
hatar är ett så starkt ord.
det enda jag verkligen hatar är kokta morätter, och jag kommer nog alltid göra.
hmm... 
Jag kommer inte på nåt... fan vad tråkig jag är, förlåt!!!



dag 23. om 50 år...
har jag gått i pension och lever ett lugnt liv i ett fint hus eller mysig lägenhet.
Jag hoppas jag är pigg och orkar göra saker, och att jag har fina barn och barnbarn.
Och jag ska vara mormorn/farmorn som gör den godaste maten och bakar de godaste kakorna och jag ska vara rik och skämma bort mina barnbarn!


dag 24. min tro om vad som händer efter döden.
Att vi blir något annat helt klart.
Att energin vi fått har vi bara lånat av moder jord för att sedan ge tillbaka så att något nytt kan komma till liv.
Simple as that!


dag 25. en låt som alltid får mig att må bra.
hahahah igen....
Håkan Hellström gör mig glad,
Hoffmaestro, Pendulum, deadmau5... HUR MYCKET SOM HELST!
Men en låt som alltid gör mig galet glad ääääääääär:



hihihi <3

nä nu får det räcka, hör sen snyggingar!

Kommentera här: