he's home!

Hubert är hemma igen (min dator alltså)!
Han funkar men är lika seg som vanligt.
Ska nog byta OS på honom snart. Det hänger sig, låser sig, krånglar, kraschar och allt annat som en dator inte ska göra.

Hur som så sitter jag och fipplar med så jävla myckt bilder. Kommer väl ta hela helgen innan jag är klar med det.
Men allt ska in på datorn, redigeras, flyttas till hårdisken, upp på FB och här, tas bort från datorn och så vidare.
Det kommer ta sin lilla tid, men det kommer bli gjort!

Imorgon ska jag ut och röja som fa-an. Med Alex, Tilla och Olle.
Jag tror det blir en galen natt.
För att fira in lovet liksom och lita att jag är klar med matte C.


Idag har jag varit och klättrat på idrotten. Det var asnice.
Jag och Matilda kan ju det där så vi fick klättra själva. Och vi stannade kvar en timme längre.
Sen var det lunch med klassen på Dragon Palace istället för mattelektion. Sjukt nice.
Sen mötte jag upp Martina. Vi hamnade på Storken ett par timmar (där vi hitta Francis och Gustaf) innan vi for hem till mig och färgade hår. Det blev grymt.
Sen åt jag massa god mat.
Och nu sitter jag här. Och är astrött.
Och skola äre imorn också så jag lär väl lägga mig snart.

Så vi hörs imorgon!
peace

Kommentera här: