18

JAG ÄR NU 18 ÅR GAMMAL!
Jag är vuxen och får göra vuxna saker!
Typ dricka alkohol, gå ut på krogen, gandla cigg och alkohol på ICA, boka stugor och dra iväg på skidresa.
Men också ta ansvar, skaffa jobb, betala räkningar och så vidare...

Hade asmysigt kalas hemma hos mor igår. Hon hade beställt hem en jävla massa gos mat, min syster hade bakat massa supergoda muffins och det fanns skumpa och vin i överflöd.
Alla fina släktningar kom, även fast vissa av dom är så omogna när dom bråkar så att dom inte kan vara i samma rum, suck! Och fina vänner kom.
Jag fick också massa fina presenter, som en Pentax k-x! Woooohoooo! Efter att ha önskat mig en kamera i tre år så kom den tillslut! Awesome!

Sen blev det utgång med Tilla och C:O. Vi satt på Etage ett tag, sen ringde jag min fina far och bad honom hämta mig.

Idag har jag ätit och sovit. Och tvättat. Så helt oduglig har jag inte varit.


Och nu när jag har en kamera ska det komma fler och roligare uppdateringar.
Min bebis ska få följa med överallt!





peace

Kommentera här: