helgen

Vilken fantastisk helg jag har haft. Även fast jag är sjuk nu.
I fredags var jag hemma med pappa och Lotta och käka pizza och kolla film.
På lördagen var jag och tränade med Emma på morgonen för att sedan åka hem och göra mig i ordning inför kvällen.
Det var bowling och middag med seglarntjejerna som stod på schemat. Bowlingen var askul, särskilt Emma och Erica.
Emma halkade ut på banan ungefär tre gånger, och Erica hade bara en så jävla rolig bowling-stil.
Sen käka vi middag på Dragon Palace, fett värt, så jävla gott!
Sen blev det utgång med Tilla och gänget. Hade otroligt trevligt.
Och sen var det söndag. Låg och sov, käkade lite, sov lite till och drog sen iväg på paintball med ESK'are.
Det var så sjukt jävla värt, fan vad kul vi hade! Och fan vad blåmärkena svider idag, men vad gör dä?
Det var så kul, hoppas det blir snart igen.


Nu ligger jag hemma i sängen med febervärk, träningsvärk och blåmärken. Och med hosta och förkyling så det bara skräller om det.


Min egna dator är inte hel än, så kan fan inte njuda på nå bilder än, tyvärr...
men det kommer.
Nu ska jag titta på Kim Possible!


peace

Kommentera här: