high five

Så var det sådär alldeles för länge sen sist jag skrev igen.
Förra veckan bodde jag hos min pojkvän från söndag till söndag förutom torsdagen då jag åkte hem för att göra engelska nationella och jobba på kvällningen.
Det var hur bra som helst, fint väder varje dag, grill, åka båta, se coola killar åka wakeboard, lite fest, massa mys. Så mycket bättre än Uppsala just nu tycker jag.
Vill bara ha sommar och få ägna mig åt det jag vill.
Som att jobba seglarläger, lära mig wakeboard, åka på festival, åka utomlands och allt det där!

Jag hatar mig jsälv för att jag är så dålig på att blogga! Jag skulle kunna göra en skitbra blogg med allt kul som händer just nu. Men jag är ju så upptagen med alltid kul att jag inte har tid eller ork... synd!


men ni får en skön bild på Johan från en kväll i Fagersta!





peace

Kommentera här: