dag 1. lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta

Helkroppsbilder har aldrig riktigt varit min grej!
1. Jag är otroligt impulsiv! Det slutar både bra och dåligt, oftast dåligt tyvärr. Den egenskapen sätter ofta in när jag blir arg eller ledsen över nåt...
2. Jag kan inte äta kokta morötter, det är det äckligaste jag vet. Konsistensen är... bläh!
3. Jag hatar att ha strumpor på mig om jag inte har skor. Därför älskar jag sommaren. Då kan man vara utan hela tiden. det enda jag annars tycker om att ha på fötterna är mina tofflor.
4. Jag lyssnar på Harry Potter talbok varje kväll innan jag ska sova. Gillar inte tystnad. Och alla har läst Harry Potter, i princip, och jag vill itne vara utanför, hihi....
5. Jag älskar mitt PS3. Det är den bästa julklappen jag fått någonsin. Det går inte att ha tråkigt när man har ett PS3. Vilket är skitbra eftersom att jag lätt blir rastlös.
6. Jag är en otrolig tidoptimist. Hela tiden. Bokar hundra miljoner saker, hinner aldrig med allt. Fail.
7. Jag sover med ett gosedjur. Men inte vilket som helst, det är Stitch (ni vet från Lilo och Stitch, den blåa rymdvarelsen?). Jag köpte honom år 2005 när jag var med pappa och lite släkt på styvmors side i USA och vi var på Disney World. Han är bäst, vi har hållt ihop sen dess. Han har dock bara en arm kvar efter att en av mina hundar fick tag på honom...
8. Jag kan inte tröttna på att se serien Vänner. Har sett alla säsonger minst tre gånger. Jag kan dra paralleller och likna nästan alla händelser i mitt liv med nåt avsnitt från Vänner.
9. När jag är deppig kollar jag på gamla Disneyfilmer, som Nalle Puh, Micke och Molle, Snövit och så vidare. It makes me happy!
10. Jag läser minst tre kapitel i nån av mina hundra Kalle Ankas Pocket varje dag. Är också en sån där grej som får mig att varva ner och mysa, som med Harry Potter talboken.
vänner <3
Herre jösses vilken intressant människa jag är!
TTYL

Kommentera här: