dag 2. berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.

Den första som poppar upp i skallen är Matilda, och det är självklart!
Matilda och jag lärde känna varann i sjuan då vi båda hade segling som elevens val. Sedan dess har vi hållt ihop i vått och torrt. Vi har många minnen tillsammans. Vi seglar fortfarande tillsammans, vi har varit på flera fjällresor tillsammans, vi har festat massor tillsammans, vi har aldrig bråkat på riktigt, vi vet i princip allt om varann, vi hade första riktiga fyllan tillsammans... Hahah ja ojoj vad mycket kul jag skulle kunna berätta.
Finns det någon som alltid får mig att må bra och få ner mig på jorden så är det hon.
Finns det någon jag alltid saknar så är det hon.
Finns det någon jag aldrig vill vara utan så är det hon.
Finns det någon jag alltid har roligt med så är det hon.
Jag vet fan inte riktigt hur jag ska förklara våran relation. Jag klarar mig fan inte utan henne.
Just nu sitter hon på min säng och dricker vin och dansar. Vi ska ut ikväll och hitta på massa bus. Skapa fler crazy minnen.
Jag vet att det är henne jag kommer sitta brevid på ålderdomshemmet i slutet.
Tack för att du finns!

Kommentera här: