dag 4. berätta ett minne från en resa.

Jag skulle kunna berätta hur mycket som helst!
Men en resa jag aldrig kommer glömma är nog resan till Val Thorens i påskas.
Min första utlandsresa utan föräldrar och förplikterser.
Åkte dit med Machild (Matilda) och Louise. Men vi hamnade med det skönaste gänget grabbar jag träffat.
Vi bodde alla på samma hotell, uppe på alla uteställen och barer.
Vi Festade hela nätterna och åkte skidor/solade hela dagarna.

Men det jag mest kommer ihåg från resan var:
1. När Mach kom störtande ner för backen, bromsade för sent, och gled in i mig. Vi blev en stor snurrig hög som rulla och snurra ett par hundra meter innan vi stannde och låg på marken och asgarva med en Louise efter oss som jag tror var påväg att kissa på sig för att hon skratta så mycket.
2. Afterskin då vi stod och dansa på borden under balkongen där DJ stod. Det vaskades champagne och likör över hela oss, vi var kladdiga, svettiga äckliga, men oj så in i helvetes glada!

Det var en fantastisk resa. Otroligt roliga människor, bara bra väder, varmt och skönt, bra fest.
Åh, så många skratt!

Och repris kör vi i vinter igen, på sportlovet. Då sticker vi till Bad Gastein!



fest

sola

alla dagar

tha pose

jag vet inte vilka det är men det var after ski

Kommentarer:

1 mach:

skriven

"jag vet inte vilka det är men det var after ski" hahah ! ååh får ont i magen när ja läser och tänker och ser (bra känsla) hiihi ! FYFAN VA KUL DET VAR !!!!!! OCH LIKA KUL SKA DET BLI NÄSTA ÅR !!!!!

Kommentera här: