cold feet

Mhm, var ute på Skarholmen och gjorde projektarbete med teamet!
Det gick väldigt bra, dock lite dåligt med vind. Men känns som filmen kommer bli lyckad och bli som vi tänkt oss.
Just nu håller tidsplanen bra, det är jävligt skönt, så slipper man stressa med annat skolarbete också!

Har mer att göra än jag velat inse.
I engelskan ska jag: läsa ett häfte fullt med short stories, välja en att diskutera i grupp och sedan spela upp den som en teater för klassen, svara på frågor om alla andra short stories, skriva en novell, läsa en roman, och förbereda och genomföra en guidning på en "känd" plats i Uppsala.
Och det är bara engelskan... Borde ta mig tid och sätta mig ner och göra allt!
Men har två jobb, skola på dagarna, träning... Och vill vääääldigt gärna få kramas med min pojkvän och träffa lite kompisar. Annars kollapsar man ju!

Sitter just nu och ändrar lite i min beställning från abc-gruppen (studentkläder)
Ska ändra lite på mössan och ta bort lite produkter!
Man kan dela med sig av sin mössa på FB, fniss!

Ååååh! Studenten, det kommer bli awesome!
Fast just nu väntar jag mest på min ziperall/onepiece... Den skulle komma innan jul i alla fall!

Nu ska jag sova, annars kommer jag vara döende imorgon.
Skola till halv fem och jobb från halv sex till halv nio, hemma typ.... tio.




Träffa den här tösen idag. Vad som skulle bli en kortvisit blev ett långt samtal om allt och inget ute på hennes trappa, där av har jag nu iskalla fötter.
Skulle bara säga att jag saknar dig!

Kommentera här: