i heard your heart say love love love

Igår var jag alldeles för blöt, kall, trött och butter för att blogga. Jag tog ett bad och gick och la mig, asskönt!
Nu sitter jag hemma och väntar på att fisken i ugnen ska bli klar!
Var i skolan en timme idag för att spela upp pjäsen på engelskan. Det gick bra! Våran var lite kort jämfört med andras, men vi var bara tre personer och hade en rätt kort berättelse. Alla andra grupper var ju minst fem personer. Det var kul att se!

Sen tog jag en sväng förbi mamma och prata lite om hur jag vill ha mitt rum, hämtade min telefonräkning (som inte alls var så särskilt dyr! Alla fall inte jämfört med förut. Att byta till 3 var nog ett bra val), och fikade lite!
Min syster hade bakat som vanligt, världens godaste brownies med pecannöt! Asnajs!

mmmmmmmmmmums!

Nu ska jag plugga som en dåre! Ska lämna in ett arbete om terrorism innan 18.22 ikväll!

Kommentera här: