2012

Året då vi ska gå under. Fantastiskt.
Ingenting har förändrats, jag har inga nyårslöften.
Jag kommer dock ändå lyckas jävligt bra med allt nu.
Studenten, alperna, Belgien, P&L, Rhodos. Sen sticker jag.
Äntligen.
Det kommer bli ett bra år.
Men allt där emellan, den där förbannade vardagen...
Det finns en hel del grejer i den som jag bara vill elda upp och svära över.
Är less på problematik, svikare, lögnare, misslyckanden.
Trött på folk. På folk som kastar skit. 
För jag förtjänar verkligen inte det ni kastar på mig.
Och det som gör mig mest förbannad är att ni inte verkar bry er.
Men då ger jag er samma mynt, jag ska låtsas som att jag inte bryr mig.
Och jag ska verkligen försöka låta bli.


Hur som så var mitt nyår fantastiskt!
Tack alla som var med mig, saknade gamla vänner jag inte träffat på så länge, NI ÄR SÅ JÄVLA FINA!

Kommentera här: