Städar

Idag har jag sakta men säkert börja rensa mitt rum.
Imorgon ska jag fortsätta med det och börja packa, imorgon är det bara en vecka kvar!
Läskigt och roligt!
Och det händer massa i veckan!
Tror dock att jag ska skippa de två boxningspassen på tisdag och onsdag så jag har tid på kvällarna att träffa folk...
Kan ju träna på mornarna eftersom jag har mitt gymkort!

Nu sitter jag och är seg. Har dock gjort en liten taxfreebeställning till flyget!
Beställde en Bacardi, hoppas dom inte gnäller på mig...
Annars blev det lite solskyddsgrejer och godis!
Och så har jag suttit och fyllt på ipoden med musik, sjukt najs.

Ikväll hoppas jag på trevligt sällskap, annars ska jag se The Intouchables (igen) med pappa, Lotta och Lottas mamma (blurgh...)

Har fortfarande inte kommit på ett bra bloggnamn till Egyptenbloggen, men jag tror den hamnar på blogger istället, för det är enklare att designa osv, de har lite snyggare färdiga mallar liksom!

Tänker på det här med videobloggandet, kommer känna mig jättefånig, men det kommer bli kul!


Hejsvejs!

Kommentera här: